گپ خصوصی... .

حرفی دیگر نیست
ما مرده ایم
و سکوت رمز این استعاره ی ناچیز است
حرفی دیگر نیست
جز اینکه بر خیزیم
به هوا بنگریم
و دوباره بمیریم



نظرات شما عزیزان:

No Air
ساعت9:42---29 فروردين 1392
می خوام خود کشی کنم به نظرت با پتاسیم کلیرید بهتره یا آمپول هوا

دختر مرگگگگگگگگگ
ساعت16:42---14 فروردين 1392
کاش زاینده رود آب داشششششششششش

.......
ساعت12:54---13 بهمن 1391
in ja kasi on nis?
yani ki key on mishe dar morede khodkoshi beharfim?


مهدی سلطانی
ساعت19:19---8 بهمن 1391
منم یه روزی میخواستم خود کشی کنم ولی نشد نمی دونم از خوش شانسی بود یا از بد شانسی ولی حالا زنده هستم و دارم نفس میکشم


جوان ناکام+جوان مرگ
ساعت23:03---30 دی 1391
به نظرمن خودکشی گناه ندارد.بچهامن که ازاین دنیاسیرشدم همش گناه گناه صرف به مردن است خدایا؟یاگره ازمشکلات بازکن یابکش دنیادنیای شده که بخاهیم زندگی کنیم بایدپول داشته باشیم خدای زمین پول است

خودکشی
ساعت1:30---14 آبان 1391
سلام.
از شما و دیگر علاقمندان به مباحث خودکشی دعوت میکنم از وبلاگ انجمن خودکشی بازدید کنید:
anjoman-khodkoshi.blogfa.com
زندگی و مرگ خوبی داشته باشید...


sara
ساعت9:13---18 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

neshom
ساعت2:23---19 فروردين 1391
salam dooste goolam webloge kheyli bahal va ghashangi dari koli ba matalebesh hal kardam ..


age doost dashti ye sari ham b man bzan rasti age baz ham doost dashti tabadol link konim bgooo bhem hatman mer30


bye
پاسخ:ممنونم دوست گلم..وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق باشی... بله حتما" تبادل لینک میکنم...


l;,
ساعت19:48---18 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ابوذر افضلي تاریخ : جمعه 18 فروردين 1392برچسب:خودکشی , مرگ , خودکشی در فیسبوک , مرگ, دلنوشته,روش خودکشی,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

من سنگینی میکند بر جسم خسته ام ... میتونید عضو بلاگ "خودکشی" شوید...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 103529
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید